• Nieuws
  • Contact
  • Informatie over
    • Stichting EduGIS
    • Jaarverslag
    • Geo-ICT en GIS
    • Geo-studies & werk
    • Hoe werkt EduGIS ↗
    • EduGIS Google-info
    • Workshops
  • Docenten
    • Inloggen
    • Community
    • Word EduGIS-lid!
    • Hoe werkt EduGIS? ↗
EduGIS
  • EduGIS atlassen
    • Gebieden
      • Nederland

      • Caribisch gebied

      • Wereld

      • Groenland

      • Israel-Palestina

      • Suriname

      • Zuidwest-Nederland

    • Thema’s
      • Hoogwaterbescherming

      • Energie

      • Toekomstkaart

      • Platentektoniek

      • Klimaateffectatlas

      • Historische kaarten (o.a. Topotijdreis)

      • PFAS kaart

  • Lesmateriaal
    • Lessenseries
      • Boven- én ondergrond in 3D

      • IPCC-lessen

    • Thema’s
      • Demografie

      • Globalisering

      • Migratie

      • Klimaatadaptatie

      • alle thema’s …

    • Domeinen
      • Aarde

      • Wereld

      • Leefomgeving

      • Ontwikkelingsgebied

      • alle domeinen …

    • Gebieden
      • Brazilië

      • Groene Hart

      • Ede

      • alle gebieden …

    • Applicaties
      • EduGIS atlas

      • ArcGIS voor op School

      • Google Earth

      • QGIS

      • Minecraft

    • Wikiwijs
      • Bekijk onze lessen op Wikiwijs

  • Kaart- en dataportalen
Selecteer een pagina

Eruption in Holuhraun-north of Bardarbunga, 20140913-2

met ondersteuning van

Lessen

  • Thema’s
  • Gebieden
  • Domeinen

Atlassen

  • Gebieden
  • Nederland
  • Caribisch gebied
  • Wereld
  • Atlas Groenland
  • Suriname
  • Zuidwest-Nederland

Atlassen

  • Thema’s
  • Platentektoniek
  • Energie
  • Toekomstkaart 2120
  • Hoogwater- bescherming
  • Israel-Palestina
  • Klimaateffectatlas
  • Historische kaarten luchtfoto’s

Domeinen

  • Aarde
  • Leefomgeving
  • Ontwikkelingsgebied
  • Ontwikkelingsland
  • Wereld

Applicaties

  • EduGIS atlas
  • ArcGIS voor op School
  • QGIS
  • Google Earth
  • Volgen
  • Volgen
  • Volgen
  • Volgen
  • Volgen

Privacy
Contact

Copyright
Disclaimer

© EduGIS 2025